26 Haziran 2015 Cuma

Merhabalaarr!

Bu sefer size farklı bir yerden sesleniyorum. Tertemiz bomboş bir sayfadan. 

Önceki blogumu bilenleriniz vardır elbette. Daha 1 yıl bile olmamıştı açalı. Fakat neden bilmiyorum yazasım gelmiyordu bir türlü. Sıkılmıştım sanki. Ben de bu nedenle son zamanlarda yeni bir site açmayı düşünür olmuştum. Ve nihayet karşınızdayım efendim. 

Açıkçası eski yazılarımdan vazgeçmek benim için çok zor oldu. Tabi başlıktan, şablonumdan ve profil resmimden vazgeçemedim. Aslında bakarsanız sanırım değişen tek şey blogumun adresi. 'La estrella en la tierra' yani 'yeryüzündeki yıldız'. Aklına nereden geldi diye soracak olursanız hemen söyleyeyim. Aamir Khan'ın "Taare Zameen Par" filmini biliyorsanız eğer anlamının "Yerdeki Yıldızlar" olduğunu da biliyorsunuzdur. Bu filmi izlediğimden beri bu iki kelime hep çok hoşuma gitmişti. İspanyolca'yı da çok sevdiğimden hemen çevirdim İspanyolca'ya. 

Neyse işte yani artık buradayım. Beni yalnız bırakmazsanız çok iyi olur aslında. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

46 yorum:

  1. Yeni blogun hayırlı olsun. :)
    Bazen oluyor öyle. Belki burada yazma isteğin gelir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Umarım öyle olur :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun cnm tekrar hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun tekrardan hoş geldin :) uzun soluklu paylaşımlar dilerim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :)
      Umarım ya inşallah :)

      Sil
  4. Canım hayırlı olsun öncelikle, ben neden oradan sıkıldığını yazma isteğinin kalmadığını merak ettim açıkçası..Konu paylaşmak, belirli hiti alması kemikleşmek kolay değildir bir blog için.. Bu yeni süreç senin için sancılı geçebilir ve uzun soluklu olabilir. Tasarım adına sıkıntı yaşadıysan eğer yardımcı olabilirim bu konuda, belki kaldığı yerden devam edebilirsin, bu yüzden böyle bir karar aldıysan üzülürüm çünkü kolay değil baştan çizmek. Yok farklıysa sebep saygı duyarım canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgin için gerçekten çok teşekkür ederim. Ama inan ben de bilmiyorum neden böyle bir karar aldığımı. Çok acemice başlamıştım eski yazılarımdan kurtulmak istedim belki. Silmek yerine yeni bir sayfa açmayı tercih ettim. Haklısın baya bir zor olacak gibi ama en kısa sürede düzene sokmaya çalışacağım :)
      Bu arada tasarım konusunda da yardım isteyebileceğim birini bulmak çok güzel. Çok mutlu ettin beni :)

      Sil
    2. Rica ederim bu konuda ne zaman istersen yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.. Boyutu bambaşkaymış o halde saygı duymaktan başka çare kalmıyor, haklısın insan bazen keşke diyebiliyor bende zaman zaman bunu yaşıyorum, evet zor olacak ama asla imkansız değil, sadece biraz daha efor :) Tekrar hayırlı ve boll katılımlı blogların olsun diliyorum canım :)

      Sil
    3. Tekrardan çok teşekkürlerr :) Umarım keşke demem bu sefer.
      Ahaha evet biraz daha efor :))

      Sil
  5. merabaaaaaa hoşgeldiiiiin :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım yeni bir başlangıç belki daha iyi olur senin için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur pişman olmayayım da :)

      Sil
  7. Başlangıçlar iyidir yolun açık olsun :)) Yazmaktan vazgeçme, ne olursa olsun, ayda bir, yılda bir yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :))
      Evet kesinlikle yazacağım :)

      Sil
  8. great post !
    follow you №19, I hope you 'll follow back ;-)))
    http://www.mosaictrends.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks :)
      Of course! I'll follow you :)

      Sil
  9. Hemen izlemeye aldım lakin profil resmim nedense gözükmüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Aa evet fark ettim ama sebebini hiç bilmiyorum düzelir belki daha sonra :)

      Sil
  10. iyi bakalım ne güzel. bundan böyle seninleyiz..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Siz de biz de hoş geldik:=)Bloglar arası dayanışma etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkürler hemen geliyorum :))

      Sil
  12. BLOGUNUZU ÇOK BEĞENDİM.BENİM BLOGUMADA BEKLERİM. :) SEVGİLERLE http://optimistbaykus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :)
      Tabi hemen geliyorum :))

      Sil
  13. Yaa noldu neden değiştirdin ki adresini, ne farketmiş canım ha orası ha burası anlamadım ben. Neyse neyse nerede olursan ol biz senin yanındayız zaten yalnız bırakmak ne demek :) Geldim ben de işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben de anlamadım Titania ama işte birden aklıma esti buraya geldim. Tamam kabul ediyorum biraz sorunlu bir kızım :)
      Eheh çok teşekkürleerr hoşgeldiiin :))

      Sil
    2. Neyse temelli gitme de blog değiştirmenin sakıncası yok kabulüm böylesi :)

      Sil
    3. Hiç gider miyim canım merak etme hep buralardayım ben :))

      Sil
  14. Burada ol, adres farklı olsun problem mi ?
    Hoş geldin ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani problem değil tabiki.
      Hoşbuldum kiii :) Sen de hoşgeldin :))

      Sil
  15. Aamir Khan'ın "Taare Zameen Par" filmini izlediğimde çok sevmiştim. Taare Zameen Par,PK filmleri de çok güzel öneririm özellikle PK sorgulatan bir film.Yeni yeni alışıyorum doğu filmlerine son 3 yıldır epey izlemişim onu gördüm..
    bi de hoş gelmişsin yeniden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o filmini de izledim kesinlikle katılıyorum çok iyiydi ve gerçekten insanı düşündürüyor yani. Hint filmleri candır ya :)
      Hoşbulduum sen de hoşgeldiin :))

      Sil
  16. Merhabalar.

    Bakın güzel bir blog paylaşmışsın ve 40'ın üzerinde yorum almışsın. Ne kadar güzel. Bence bu kadar yorum, seni yazmaya teşvik edecek sayıdadır. Yıllardır burada yazarım ama hiçbir zaman bu kadar yorum alamamıştım.

    Sizler bu ülkenin geleceğisiniz. Sizin gibi eli kalem tutan blog yazarlarımızı desteklememiz ve teşvik etmemiz gerekiyor ki, daha güzel ve sürekli yazabilesiniz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Yorumunuz için teşekkür ederim. Ne mutlu bana ki yazdıklarımı okuyan, takip eden hatta yorum bile yapan kişiler var.

      Yazmayı hiçbir zaman tamamen bırakmayı düşünmüyorum. Umarım hiçbir zaman da düşünmem.

      Her zaman beklerim. Sevgiler.

      Sil