27 Temmuz 2015 Pazartesi

Yaş on altı


Merhabalaarr!

Vee iştee 1 sene daha yaşlanmış bulunmaktayım. Yok canım daha erken yaşlanmak değil de büyümek diyelim biz ona.

Hiç de büyümüş gibi hissetmiyorum yahu ben. Niye her şey aynı? Niye hiç bir farklılık yok?

Belki daha ilk dakikalar ya ondandır. Ama üç mesaj aldım bilee. Bakalım başka kimler hatırlayacak bu sene doğum günümü, kimler kutlayacak ya da kimler unutacak? Facebook da kapalı olunca tabi insan merak ediyor haliyle.

Hep birlikte göreceğiz yeni yaşımın bana neler getireceğini. Umarım çok güzel bir yıl olur ne diyeyim.

Şarkımı da koymadan gitmeyeceğim. Bu şarkı bana gelsin. Ehehe ^^

Hadi kaçtım ben.


16 yorum:

  1. Canım daha çok küçükmüşsün sen kıyamam :) Yeni yaşında herşeyin gönlünce olmasını dilerim, mutlu yaşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh evet öyleyiim :) Çok teşekkürleer :))

      Sil
  2. yeni yaşın sans ve mutluluk getirsin kuzum :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yaşınız hayırlı, uğurlu olsun olsun...:)

    YanıtlaSil
  4. Biraz geç olucak ama doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha olsun ya çok teşekkür ederim önemli olan düşünmen :)

      Sil
  5. Merhabalar Smile.

    Benim Tutkum/blog'un dediği gibi, daha çok küçükmüşsün. Ama öğrenmenin yaşı yoktur. Bizim gibi kırkından sonra blog yazarak her şeyi tukaş etmezsin hiç olmazsa.

    Önce yeni yaşını daha doğrusu doğum gününü kutlarım. Hem sevdiklerinle hem de sevenlerinle birlikte nice mutlu yıllar dilerim.

    Bu yorumu tamamladıktan sonra diğer paylaştığın bloglarına bir göz atacağım, bakalım senin dünyanda ne var ne yok! Yaşın küçük ama kalemin büyük olabilir.

    Şimdilik başarılar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)

      Çok teşekkür ediyorum. Çok mutlu ettiniz beni.

      Hoş gelmişsiniz bloguma. Her zaman beklerim. Sevgiler.

      Sil
  6. 16 yaş mı ?
    Allahım tam bir yaşlıyım senin karşında.
    Şöyle bakıyorum senin yaşındayken (Bu klişeyi yaptım ben evet kusura bakma) aklım daha fazla havadaydı. En azından sen bu gibi şeylerle uğraşıyorsun.
    Mutlu olasın çok mutlu hemd e :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha klişeler klişeler :)
      Yapmaktan en çok zevk aldığım şey sanırsam bu bloga yazı yazmak. Fakat bir aydan beri niçin yazmıyorsun diye sormayın sakın. Cevabını ben de bilmiyorum.
      Çok teşekkür ederiim :))

      Sil
  7. ayyyyyy çok neşeli ve huzurlu olsun yaaaa dertsiz üzüntüsüz taam mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdıır! Umarım öyle olur yaa.
      Çok teşekkürlerr :)

      Sil
  8. Yeni yaşın kocaman mutluluklar getirir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur. Çok teşekkür ederiim :)

      Sil