29 Kasım 2015 Pazar

Başlaması da bitirmesi de zor bir yazı

Tam bir saattir başlayamıyorum yazmaya. Neredeyse yazı nasıl yazılıyordu diye soracağım. Bu, aylardır yokluğumun cezası galiba. Şikayetçi değilim, hak ettim. Geri döndüm bile diyemiyorum. Hatta şu an bu yazıyı bitirebileceğimden bile şüpheliyim. 

Bundan sonra bu kadar ara vermek yok. Ne kadar zorlanıyorum şu an bir bilseniz. Bir şeyler anlatmak istiyorum ama anlatamıyorum. Nereden başlasam acaba? Ne anlatsam? 

En tuhafı da aylardır o kadar fazla boş vaktim varken yoktum ve şimdi sınav haftasının ortasında buradayım. Aslında bir bakayım bakalım kimler neler yazmış diye gelmiştim. İlham mı geldi artık anlamadım birden yazmaya çalışırken buldum kendimi. Demiştim ya kafamı boşaltmak istediğimde yazıyorum diye işte yine o yazılardan birindeyiz. Ben aynı ben. Değişemiyorum. 

Burada bazı değişikler yapmak istiyorum. İleriki günlerde yapacağım da zaten. O yüzden şu an bu yazıyı amaçsızca, öylesine yazıyorum. 

Ve bir sorunum daha var. Şu an aklıma geldi de başlık kısmı boş bu yazının. Evet bir başlık bulmam lazım.

Böyle bir yazıyı hala okuyorsunuz ya çok iyisiniz gerçekten. Tamam tamam daha fazla işkence yapmak istemiyorum size. Kötü de olsa bir şekilde başladım ve bitirdim. Şimdi de gidiyorum. Ama merak etmeyin çok yakında döneceğim. Ama bu sefer cidden döneceğim. 

O zamana kadar kendinize iyi bakın.

8 yorum:

  1. Ara vermek daha iyi aslında sürekli aktif olunca yazacak bir şey kalmıyor saçmalıyor insan ara verince birikim oluşuyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın ama işte o kadar aradan sonra bir ben burdayım yazısı yazmak gerekiyor :)

      Sil
  2. Böyle yazıları severim ben. İçten, sıcak, şirin... Gayet keyifle okudum anlayacağın. Bundan sonra aylarca değil de en çok 1-2 haftalığına ara verirsin. İnsan alışınca bloğu güncellemeden duramıyor zaten, alışırsın sen de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene gerçekten çok sevindim. Teşekkürler. Evet evet 1 hafta gayet makul bir süre. Hadi bilemedin 2 hafta. Daha fazlası yok :)

      Sil
  3. Merhabalar.

    Bir şairin de dediği gibi, ilk satır, ya da ilk dize Allah vergisidir, can suyudur, şiir ya da yazının. Önemli olan ilk cümleyi ya da dizeyi yazabilmek, ondan sonrası çorap söküğü gibi geliyor zaten. İnsanoğlu fıtratı gereği ne kadar şikayetçi olsa da hep zorlukları sever, inadına zor ve dar zamanlarda güzel şeyler çıkarır ortaya. Rahatlık, eli kalem tutana yani bizlere göre değildir.

    Çok fazla da ara vermeyin, öyle tembellik yapmayın. Aksi halde kaleminiz körelir, ama yazmaktan değil, yazmamaktan.
    Selam ve dualarımla birlikte her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için.

      Sil
  4. ya bu ne kadar güzel bir blog devam et hep bir okuyucu daha kazandın bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok sevindim beğenmene :))
      Teşekkürleer :)

      Sil