31 Aralık 2015 Perşembe

E o zaman gelsin 2016!

Saatler sonra yepyeni bir yıla gireceğiz. Heyecan var mı heyecan? Ne yalan söyleyeyim ben de yok. Hayır yani bugüne kadar heyecanla bekliyorum da, bugün niye heyecanlı olmuyorum? Niye yeni bir yıla girecek gibi hissetmiyorum?

Bir dakikaa sanırım buldum. Tabi ki kar yüzünden. Buraya kar yağmıyor arkadaşlar. Yok yani cidden yağmıyor. Dün çok az 10 dakika falan yağdı gibi oldu ve sonra bitti. Hüzne bakar mısınız? Oysa yeni yıla karın o saflığıyla, temizliğiyle girsek çok güzel olabilirdi. Ama yok.

Tamam bu yıldaki son saatlerimi kar için üzülerek geçirmeyeceğim. Hala azcık da olsa umudum var.

Birazdan film seçip akşam onu izleyeceğim. Belki de o yüzden bu yazıyı biraz aceleye getiriyorum.
Herkesin yeni yılını kutlamak istedim. Ayrıca bloglardaki her biri bolca umut ve sevgi barındıran yılbaşı yazılarını okumayı da çok seviyorum.

Evet çok az kaldı. Yarın yeni umutlarla, yeni hayallerle, yeni beklentilerle uyanacağız. Yatağımızdan, bu yılın çok güzel bir yıl olmasını dileyerek kalkacağız.
Bakalım 2016 bizler için hangi yenilikleri getirecek?

Hepimiz için çok güzel bir yıl olması dileğiyle... Herkese mutlu yıllaar!

3 yorum:

  1. Mutlu güzel yıllar seni bulsun. :)

    YanıtlaSil
  2. 2016 yılı takipte olduğum bir blog daha ! İyi seneler canım :)

    YanıtlaSil