26 Ocak 2016 Salı

30 'dan önce 30


Bu aralar geleceğe takıntılıyım sanırım. Sürekli planlar,programlar falan. Yine duramadım ve kendime bir liste yaptım. Aslında yapmadım yani uzun zaman önce yapmıştım bu listeyi ama öylece taslaklarda duruyordu. Ve ben biraz önce bu listede birkaç değişiklik yapıp yazıya geçirdim. 

30 before 30 listesi yani 30 yaşıma gelmeden önce yapmak istediğim 30 maddenin yer aldığı bir liste. 

Bu listedeki hayalleri gerçekleştirdikçe üstünü çizeceğim ve o gerçekleştirdiğim hayal ile ilgili bir yazı yazacağım. O nedenle şu andan itibaren blogumda "Üstü çizililer" adlı bir seri başlatıyorum. 

Umarım en kısa sürede 30 maddenin de üstü çizili olur.

  • Üniversiteden mezun olmak.
  • 30 before 30 listesi hazırlamak.
  • En az bir tane extreme spor denemek.
  • Teleskopla gökyüzünü seyretmek.
  • Bir mektup yazıp şişeyle denize bırakmak.
  • Dilek balonu uçurmak.
  • Bir koleksiyona sahip olmak.
  • Holi festivaline katılmak.
  • Yeni yıla farklı bir ülkede girmek.
  • Blogger olmak.
  • Dünya'nın yedi harikasından birini görmek.
  • Ehliyet almak.
  • Bir yardım kuruluşunu ziyaret etmek.
  • Kamp yapmak.
  • Çağatay Ulusoy ve Aamir Khan'ı görebilmek.
  • Graffiti yapmak.
  • Galata Kulesi'nden manzarayı izlemek.
  • Farklı bir tat denemek.
  • Rastgele bir adrese mektup yollamak.
  • Güneş'in doğuşunu ve batışını izlemek.
  • Profesyonel bir fotoğraf makinesine sahip olmak.
  • "O" kişiyi bulmak.
  • Şirin bir köpek sahibi olmak.
  • Buz pateni yapmak.
  • Son 50 yılda Oscar almış filmleri izlemek.
  • İngilizce dışında bir dil öğrenmek.
  • Business Class'ta uçmak.
  • Düş kapanı satın almak.
  • Bir fıskiyenin altında sırılsıklam ıslanmak.
  • Kendi evime çıkmak.

25 yorum:

  1. Ne güzel umarım hepsini gerceklestirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım öyle olur :)

      Sil
  2. Hadi hayırlı olsun. Ins hepsini yapabilirsin. Listeleri severim ama baska biri yaparsa ;) plansız tahmınsız yaşarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım :)
      Olsun ya plansız yaşamak daha iyi oluyor bazen :)

      Sil
  3. Hepsi yapılabilir şeyler bol şanslar :) şuan kaç yaşındasın peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      16 yaşındayım. Daha zamanım var yani :)

      Sil
    2. Bana kalırsa bu listeyi hiç kaybetme ama 22 yaşına gelince ayrı güncel bir liste yap 30 yaşında iki listeyi karşılaştır eğer şuan da 16 yaşında olsam kesinlikle bunu yapardım ortaya muhteşem sonuçlar çıkacağını düşünüyorum :)

      Sil
    3. Aslında gerçekten çok güzel bir fikir. Evet evet aklımda olacak yapacağım bunu :)

      Sil
  4. Teleskopla gökyüzünü seyretmek! Harika :) Kamp yapma fikrini de çok sevdim, umarım her birinini gerçekleştirirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. Umarım :)

      Sil
  5. Merhabaa :) Blog etkinliğiyle tanıdım blogunu.. Yaa bu postun o kadar hoşuma gitti kiii.. Hemen ben de yapmalıyım dedimm. Adeta motivasyon yuvası olmuş blogun! <3<3<3
    (y)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o kadar mutlu etti ki bu yorumun :)
      Çok teşekkürleer <3<3<3

      Sil
  6. blogunuzu kahvemin kokusunun blog keşif etkinliğinden keşfettim ve takibe aldım bloguma gelirsen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. 30 u geçen yıl uğurladım. Bu listedekikerden bazılarını yaptım. Yapamadıklarım var Mesela ing. Öğrenmek. Hala yapılabilir belki ama hayat telaşı çok sardı beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de hala yapılabilir. Hiçbir şey için geç değil :)

      Sil
  8. İçinden birkaçını yapmışım, düş kapanı almak gibi :)) Çok güzel ve mantıklı bir liste olmuş, çoğunu 30'uma gelmeden ben de yapmak isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş kapanlarını çok seviyorum ama bir türlü almaya fırsatım olmadı umarım bir gün alacağım :))
      Teşekkürler, yaparsın umarım :)

      Sil
  9. Bu hayaller olmayacak gibi değil.
    Bence hepsi yavaş yavas olur.
    Düş kapanı satın alma fikri güzel bende istiyorum almak:)
    Sürekli rüya görürken kötü olanları görmesem bilemedim şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur :)
      Kötü rüya gördüğüm pek söylenemez aslında daha doğrusu rüya gördüğüm pek söylenemez ama yine de bir düş kapanım olsa fena olmaz :)

      Sil
  10. Cok guzel bir fikir olmus umarim hepsini gerceklestirirsiniz:) kesif etkinliginde buldum blogunuzu ve takibe aliyorum banada beklerim..
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :)
      Hemen geliyorum^^

      Sil
  11. Bayıldım bu fikre. Umarım hepsini gerçekleştirirsin. Yaşına göre zamanını güzel değerlendirmen mutlandırdı beni. Takipteyim, bende beklerim. Tebessümle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, umarım öyle olur :)
      Çok teşekkürleer :)

      Sil
  12. Birbirinden güzel düşünceler fikirler planlar hepsi olur umut ederim :)

    YanıtlaSil