9 Ocak 2016 Cumartesi

Bir yapılacaklar listesi

Bütün hafta okuyamadığım blogları okuduktan ve izleyemediğim videoları izledikten sonra biraz yazmaya karar verdim. Sabahtan beri bilgisayara kitlenmiş bulunmaktayım. Resmen bu sınavlar yüzünden gündemi geriden takip ediyorum. Neyse ki yetiştim. Bütün işlerimi halledip yazımı da yazıyorum. Oh mis.

Öhöm öhöm yeni yılın ilk yazısı!

Bu yıl içinde yapmak istediklerimden bahsedeceğim biraz. 
Öncelikle bloga düzenli olarak yazı koymak istiyorum. Bence bunu başarabilirim. Yani çok sık yazmaktan bahsetmiyorum. Ya da belirli bir günde yazmaktan da bahsetmiyorum. Zaten zorunlu olarak yazılan bir yazı ne kadar hoş olabilir ki? 
Ben sadece, bloga ayda en az üç yazı koymak istiyorum.

Bir de her mevsimin bitişinde 'Sonbahar notları', 'Kış notları', 'İlkbahar notları' ve 'Yaz notları' başlıkları altında yazılar yayınlamak istiyorum.

Bir ara blogun temasına da el atsam fena olmayacak ama bu herhalde yaza kalır. Malum okuldan falan pek fırsat kalmıyor. 

Biraz da kendimle alakalı isteklerimden bahsedeyim. Şu an için bu sene yapmayı en çok istediğim şey okulun düzenlediği İstanbul gezisine gitmek. Bir an önce yapılsın şu gezi artık. Nisan'ı, Mayıs'ı beklemek gerçekten çok zor. 

Karar verdim bu yıl para biriktireceğim. Özellikle Aslı Afşaroğlu'nun yazısını okuduktan sonra artık tutumsuzluğumu bir kenara bırakmaya karar verdim. Bu bir yıllık plan çok işime yarayacak. 

Bu sitede bir kitap listesi oluşturmak ve bu kitapları bu sene içerisinde okumak istiyorum. Geçtiğimiz yıl pek de fazla kitap okuduğum söylenemez hatta neredeyse hiç okumadım diyebilirim. O nedenle bu sene kitaplara yoğunlaşmak istiyorum.

Şu an 9. sezonunda olduğum Supernatural'ı bitirmeyi o kadar çok istiyorum ki. Sırf yeni sezonuna yetişmek için bir günde ardı ardına 14 bölüm izlediğimi hatırlıyorum ben. Ama iki haftadır falan bir türlü izleyemiyorum. Bu gidişle ben yetişene kadar dizi bitecek de hadi hayırlısı.

Geçen yıldan başlayıp izleyebildiğim kadar Oscar almış filmleri izlemeyi planlıyorum. Bir son 10 yılı falan izlesem yeter bence. Evet bu da yaza kalır gibi geliyor ama bu sene içinde kesinlikle yapacağım.

'Sketchbook' tarzı bir defter tutmayı düşünüyorum. Tamam belki beceremeyebilirim. Çünkü cidden yetenek ve bolca hayal gücü gerekiyor ama yine de bir deneyeceğim.

Ve son olarak da bol bol dergi ve çizgi roman alıp okumak istiyorum. Özellikle çizgi roman okuyacağım bu sene. Çok aşırı bir zevk alıyorum çizgi roman okurken.

Evet sanırım şimdilik bu kadar. Ama aklıma geldikçe ekleyeceğim. Yazdıklarımın hepsini bu sene içerisinde yapacağım. Kafaya koydum.

Hadi ben gittiim hoşça kalın!

18 yorum:

  1. blog teması gayet güzel bencee :) mevsimlik notlar fikrine de bayıldımm :) goodreads gibi olan ama Türk yapımı olan 1000Kitap'ı da kullanabilirsin istersen, ben 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum :) bi de ben de para biriktirsem iyi olacak sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mii çok sevindim beğenmene :) yaa evet benim de hoşuma gitti o fikir hem üç ay zamanın var yani kısıtlamıyosun kendini :) daha önce hiç duymamıştım bir bakayım, sen memnunsan ben de onu kullanırım belki :) para biriktirmek cidden çok zor değil mi ya? Ama bu plan benim çok hoşuma gitti denemeye değer :)

      Sil
  2. Merhaba ne kadar Mütevazı istekler. Özellikle mevsimsonlarında yazı yazmak veeeee çizgi romana bayıldım. Ben de bu hafta ten ten den 3 kitap aldım. Evde coçuklar oldugu ıcın vurduğu
    Lu kırdılı degıl de hafif bir giriş yapıyım dedim.
    Sizin cizgiromanları da burdan yazı yazarsanız okuruz ins .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Eveet benim de çizgi romanlara karşı ayrı bir ilgim var. Uykusuz'u özellikle çok seviyorum. Ama farklı kaynaklara da bir bakacağım. Ben de kardeşimden biliyorum öyle hafif kitapları. Tabi ki yazacağım hepsini merak etmeyin :)

      Sil
  3. Kesinlikle NTV yayınlarının çizgi romanlarını tavsiye ediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymuştum ismini ama daha önce hiç okumadım. Madem öyle hemen gidip bakacağım teşekkürler :)

      Sil
  4. Merhaba :) Blog Yorum Kardeşliğinden keşfettim blogunuzu ^^
    Ve çok güzel bir yazıya denk gelmişim ne mutlu bana
    Mevsim notları bölümüne bayıldım. Bu konuda kendime güvenim yok olsa ben de yazardım harika bir bölüm olur.
    Temanı beğendim ama bir kaç düzeltme yapabilirsin belki. Değişiklik iyidir ^^
    Sketchbook lara hep çok özendim ama ben çöp adamı bile katleden bir insan olduğumdan bu tarz atraksiyonlara atmıyorum kendimi. Sanata saygım sonsuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, hoş gelmişsin :)
      Evet ben de açıkçası pek güvenemiyorum kendime ama bir seri oluşturmak istiyordum ve aklıma bu fikir geldi. Bakalım yapabilecek miyim :)
      Ben çok çabuk sıkılan biri olduğum için bir süre sonra dayanamıyorum artık. Değişiklik yapmam lazım diyorum. O nedenle değişiklik şart :)
      Sorma aynı ben. Hiç beceremem böyle şeyleri ama insanı çok özendirmiyorlar mı yaa :)

      Sil
    2. Hem de nasıl :) Umarım hevesini alacak kadar da olsa bir şeyler çıkarabilirsin ortaya ^^

      Sil
    3. Umarım yaa zaten öyle bir şey olursa hemen paylaşırım :)

      Sil
  5. Merhaba,
    Ben de blog yorum kardeşliğinde sizin yazınızi gördüm ve blogunuzu ziyaret ettim. Gercekten cok hoş ve icten yazmışsınız. Böyle hedefler belirlemek ne güzel. Takipteyim sizi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelmişsiin :)
      Beğenmene çok sevindim teşekkürler :)

      Sil
  6. İsteklerin gerçekleşir umarım. Gerçekleşebilecek istekler olmuş:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Emeğine sağlık canım takip ettim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hemen geliyorum :)

      Sil
  8. Umarıım hepsini yaparsıın!! Resmen kendi listemi okuyormuş gibi oldumm (y)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer! Ayy umarım sen de yaparsın istediklerini :)

      Sil