31 Ocak 2016 Pazar

Bu siteler bir harikaa!

Selaam!

Son iki gündür oturdum bilgisayarın başına o siteden bu siteye girip duruyorum.
Çok güzel bloglar, youtube kanalları, alışveriş siteleri falan keşfettim. Son olarak da bloga yazı koyup kapatayım bilgisayarı dedim. (Her ne kadar kapatmayacağımı bilsem de.)

Öylesine yazmaya başladım, aslında müziklerden ya da filmlerden falan bahsedecektim ama şimdi düşündüm de genel olarak hoşuma giden işe yarayacak sitelerden bazılarını paylaşmak da fena fikir değilmiş. Evet evet öyle yapacağım.

Belki çoğunuz biliyorsunuzdur bu siteleri ama belki bilmeyenler de vardır. Başlıyorum :

Clique - İkinci el ürünlerin satıldığı bir site. Normalde çok pahalı olan eşyaları bu sitede çok daha uyguna bulabiliyorsunuz. Hatta kendi mağazanızı oluşturup dolabınızdaki giymediğiniz kıyafetleri satışa çıkarıp kar bile elde edebilirsiniz.

eBay - Bu siteyi bilmeyen yoktur herhalde. Hemen hemen her çeşit eşyayı bulabileceğiniz, çok tercih edilen güzel bir site. Fakat yurt dışında olduğu için aldığınız ürün/ürünlerin 150 € altında olmasına dikkat etmelisiniz.

Wholesalebuying - Çin'de bir alışveriş sitesi. Sitede fiyatlar çok uygun fakat kargo fiyatları birazcık yüksek. Ama yine de kalite bakımından tercih edilebilecek bir site.

Cndirect - Yine Çin'den fiyatları çok uygun olan bir alışveriş sitesi. Ayrıca kargo süresinin de kısa olduğunu duymuştum.

Futureme.org - Gelecekte kendinize mail atabileceğiniz gerçekten hem çok kullanışlı hem de çok basit tasarlanmış bir site. Ben şu ana kadar hiç kullanmadım ama bir gün oturup gelecekteki kendime şöyle birkaç bir şey demek isterim tabi.

Bikutumutluluk - Bu site cidden muhteşem. Her ay farklı bir konseptte tasarlanan sürpriz kutular sizi bekliyor. Ayrıca kutu dışında çok güzel tasarlanmış ürünler de mevcut. Çok güzel düşünülmüş, benim çok beğendiğim bir site.

Kawaiibox - Bikutumutluluk sitesinin yabancı versiyonu diyebiliriz. Bu siteden de yine sürpriz kutular sipariş edebiliyorsunuz. Asya'dan geldiği için kutunun içerisinde çok tatlı, çok şeker eşyalar bulunuyor.

Woohoobox - Yine sürpriz kutu sipariş edebileceğiniz bir site. Yerli bir site olmasına rağmen içerik açısından kawaiibox'a daha çok benziyor. İçerisinde Japon,Kore tarzı şirin ürünler bulunuyor.

Hediyerengi - Eğer birine hediye alacaksanız mutlaka bu siteye bir göz atın derim. Ürünleri hem güzel hem de uygun fiyatlı.

Sosyopix - Fotoğraflarınızı size özel hazırlanmış farklı temalarda ürünlere dönüştüren güzel bir site.

Namaste- Çok hoş aksesuarları uygun fiyatta bulabileceğiniz bir alışveriş sitesi. Özellikle bileklikleri gerçekten güzel.

Bunlar çok önceden beri sevdiğim siteler. Aslında yazı daha fazla uzamasın istedim ama eğer isterseniz diğer hoşuma giden siteleri de paylaşabilirim. Ya da takip ettiğim ve hoşuma giden youtube kanallarından da bahsedebilirim.

Ayrıca böyle güzel siteler biliyorsanız ve yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim!

Kendinize iyi bakıın!

33 yorum:

  1. Şimdi yatağımda yatarken yazını okuyordum.
    Baktım şu mektup işine hemen yazıp yolladım kendime. Daha önce başkasındanda duymuştum ama siteyi bilmiyordum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bikutumutluluk adlı siteyede baktım.
      Çok güzel bir fikir var.
      Sipariş vermeyi düşünüyorum:)
      Sayende yeni siteler öğrendim

      Sil
    2. Ayy işine yaramalarına çok sevindim :)

      Ben de henüz sipariş vermedim. Eğer sipariş verirsen fikirlerini çok merak ederim. Mutlaka paylaşmalısın :)

      Sil
    3. Okuduğum şehire gidince vereceğim.
      Ben istediğim şubat kırmızısı adlı kutununda ön siparişi başlamış. Gidince veririm sipariş sende bloga yazınca okursun:)

      Sil
    4. Harika, ben bile heyecanlandım :)

      Sil
    5. Verdim siparişi bakalım.
      Şubat kırmızısı adlı paketi:)
      Sevgilim yok bari kendime hediye olsun:)

      Sil
    6. Ahaha çok iyi düşünmüşsün valla beni de heveslendirdin şimdi. Ben de sipariş vereceğim yaa:))

      Sil
    7. Youtubede filan videolarda var. Daha önceki kutulardan çıkanlar hakkında.
      Şubat kırmızısı sevgililer ayı ya daha güzel ve özel şeyler çıkar diye düşündüm. Merak ettim. Hatta kardeşimde dedi deneme amaçlı verdik. İnstagramda ve blog olarak sayfaları filanda var.
      Hepsine bakarsın:)

      Sil
    8. Videoları izlemedim ama evet instagram ve blog sayfalarını biliyorum.
      Haklısın bence de. Adından bile belli zaten daha güzel şeylerin çıkacağı :)

      Sil
    9. Bsn siparis vermiştim ya. O geleli cok oldu. İçindende çıkanlar gerçekten küçül hediyeler. Gelen kutusu güzeldi bir tek. Yoksa parası değmez yani.
      Bir üstü yazılı bez çanta ve ruj vardı. Birkaçta küçük dergi.iki tanede resimli küçük kutu vardı:)

      Sil
    10. Hadi yaa. Ben daha güzel şeyler çıkar diye umut ediyordum üzüldüm şimdi.
      İçinde neler var göreyim öyle sipariş ederim diyordum ama öyleyse bir dahaki ay falan bakayım ben de :)

      Sil
  2. çok severim böyle farklı sitelere bakmayı hemen hepsine göz atacağım teşekkürler ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim! Umarım hoşuna gitmişlerdir ve yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  3. Ben de wish kullanıyorum. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi baktım da gerçekten güzel bir site. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Blogunuza bayıldımmm hele şu ışıltılı yıldızlar çok güzel :D Blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım benimkine de beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. Ayy çok mutlu ettin :)
      Hemen geliyorum :)

      Sil
  5. Bu sitelerin bazılarını bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğuma da beklerim. http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindiim! Tabi ki hemen :)

      Sil
  6. Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. şimdi bakıyorum :) merak etim doğrusu :), blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe aldım ben de benim bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Tabi hemen ^^

      Sil
  8. Hediye kutuları olan siteyi duymuştum. Kendine hediye getirmekte iyi oluyor bazen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle mutlu oluyor insan :)

      Sil
  9. Merhaba. Blog keşif etkinliğinden geliyorum.Sizleride beklerim.Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere :) http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. merhaba çok güzel bir post olmuş gerçekten blogunuzu çok sevdim ve takibe aldım banada beklerim sevgileerle :)))) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim hemen geliyorum :)

      Sil
  11. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Listeyi çok beğendim ve hemen tıklarım bir ikisine :) Blogunuzu takip ediyorum, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zamaan :) Hemen geliyorum :)

      Sil